Dacian Groza...un artist desavarsit!







Navigand intr-un mod artistic si placut pe internet (adica nu la modul cum sunt OBLIGAT zi de zi sa caut masterate si doctorate pe internet in Noua Zeelanda, Polul Nord sau Madagascar) am descoperit un site de-a dreptul fascinant.Este un site al unui tanar fotograf pe nume Dacian Groza (nascut si crescut in Cluj), site care m-a facut sa ma simt nici cat negrul sub unghie in comparatie cu acest talent covarsitor (dar intr-un mod placut).Mi-e greu sa selectez macar 20 de poze care sa imi placa si sa ma lase efectiv fara replica.Cu toate astea am facut un MARE efort (si nu exagerez) si am ales 5 poze care pe mine ma fascineaza si cred ca ma vor fascina pe vecie.
Pentru cine vrea sa viziteze acest site nu ramane decat sa dati un simplu click pe Dacian Groza

...si uite asa se ajunge in situatia cand cuvintele chiar nu mai au nici o valoare.

0 comentarii: