[MUSIC] Angela Similea - Ninsorile de flori

Ninsorile de flori

Add to My Profile | More Videos

Si pentru a umple complet butoiul cu melancolie m-am hotarat sa postez un alt clip de-al Angelei Similea, insotit de piesa mea preferata din intreg repertoriul celei mai longevive si de calitate cantarete din muzica usoara romaneasca. Piesa se numeste Ninsorile de flori si este compusa tot de Adrian Enescu.
Din acelasi motiv, am realizat si un remix asa mai modest, dupa puterile mele pentru aceasta piesa in amintirea vremurilor de odinioara.

Remixul il puteti downloada de pe linkul Angela Similea - Ninsorile de flori (re-pro retro re-mix).

6 comentarii:

Anonim spunea...

ce amintiri frumoase..si ce vremuri! Bine ca Angela reuseste sa ramana neatinsa de timp!!!

Zephyr Alexxx spunea...

Angela Similea va fi intotdeauna simbolul Romaniei in muzica, mai presus de oricare dintre toti artistii pe care i-a avut tara noastra.

Anonim spunea...

Alex! I'm Jos from Spain, do you remember me?

I hope you're doing well!
kisses!

Zephyr Alexxx spunea...

Your name is familiar to me but I can't remember in what context we have met...let me think: a Gloria EsteFAN fan? :-).

Anonim spunea...

YES! I sent you a lot of Gloria stuff (concerts, mp3s)

take care Alex!

saskiul spunea...

well, si eu sunt fan ADRIAN ENESCU. ii apreciez mult muzica - infint mai putin mediatizata decat cea a colegilor de breasla...si pentru mine postarea celor doua videoclipuri cu Angela pe muzica Maestrului m-au umplut de bucurie..................