[FASHION] Madonna pentru Louis Vuitton 2009



Cand Marc Jacobs se afla intr-o sedinta oficiala in scopul de a gandi tema acestei campanii de primavara/vara pentru Louis Vuitton, inspiratia i s-a oprit brusc. "De ce nu o alegem pe Madonna?", intreaba designerul, mentionand faptul ca acesta tocmai fusese la un concert de al divei pop din cadrul turneului Sticky and Sweet in Paris si fusese uimit de tonusul si energia pe care le are Madonna intr-un concert de 2 ore. Zis si facut. Marc Jacobs ii trimite un sms Madonnei, iar la nici 5 minute acesta se trezeste deja cu un mesaj scurt: "As fi incantata", ii raspunde Madonna. Rezultatul il constituie acest pictorial (mai multe poze urmeaza sa apara) care o portretizeaza pe Madonna intr-o atmosfera parisiana si in tonuri mai mult monocromatice, maronii. Pictorialul a fost relizat de catre Steven Meisel (responsabil de fotografiile din controversata carte Sex lansata de Madonna in anii '90 si a recentului pictorial de anul acesta pentru revista Vanity Fair). In acest caz nu e de mirare ca Marc Jacobs a ramas placut surprins: "Inca o percep o Madonna extrem de frumoasa si sexy. Si nu mi se pare neaparat o sesiune foto fashion, ci mai degraba niste portrete de ale ei. Ceea ce ma fascineaza cel mai mult la ea este energia fara de sfarsit pe care o are si ideea esentiala a carierei sale, aceea de a se schimba permanent. Este un artist caruia nu i-a fost niciodata teama sa isi foloseasca vocea."

5 comentarii:

Anonim spunea...

abia astept sa vad pozele Madonnei la magazinul nostru Louis Vuitton din cadrul hotelului Marriott...poate imi iau si eu un portofel la salariu` :))

si sa nu uit... un A+ pt text

Anonim spunea...

mi mi se pare extraordinar...fasss...si chestia cu piciorul sus e rasuflata..iar gentile LV nu mi au placut niciodata...mi se par sinistre..pup u HD ;)

Zephyr Alexxx spunea...

chestia cu piciorul si scaunul a fost propusa de catre Steven Meisel (vezi "faze" din trecut cu scaunul - Open Your Heart, turneul Who's That Girl, coregrafia din Express Yourself de la premiile MTV etc etc)...totul e retrospectiv...gentile nu ma pasioneaza nici pe mine...ci Madonna insasi :)

Pup u too ;)

Anonim spunea...

...vreau si eu picioare k ale ei :((((

iar arata k o panarama la fata :D

Anonim spunea...

vezi k a mai aparut o poza din sesiunea asta cu ea la bar :D