[EVENT] OFICIAL: Madonna live in Izvor Park, Bucharest, Romania, 26 august 2009


Madonna va concerta la Bucureşti, pe 26 august 2009, în Parcul Izvor, biletele urmând să fie puse în vânzare începând de marţi, 3 martie, având preţuri cuprinse între 120 şi 800 de lei, informează organizatorii. Madonna va concerta în România în cadrul turneului mondial Sticky & Sweet Tour, într-un spectacol sponsorizat de Vodafone România, promovat de Live Nation şi organizat de Emagic. Clienţii Vodafone România pot achiziţiona bilete în avans, pe www.myticket.ro, între 23 februarie şi 2 martie. Toţi clienţii Vodafone România pot achiziţiona online până la 4 bilete, trimiţând un SMS, cu tarif normal, la numărul 4545.Clientul va primi un cod unic ce va fi folosit, împreună cu numărul de telefon mobil, pentru înregistrarea pe site-ul www.myticket.ro, în pagina dedicată concertului Madonna.Biletele, cu preţuri începând de la 120 de lei, se vor pune în vânzare pentru publicul larg din 3 martie, fiind disponibile online şi prin magazinele Diverta. Biletele sunt disponibile la diferite categorii de preţ: 120 de lei, 160 de lei, 600 de lei şi 800 de lei (bilete VIP).
Invitatul special al concertului susţinut de Madonna este DJ Paul Oakenfold, artistul care deschide toate show-urile din cadrul Sticky & Sweet Tour.

surse:
www.mediafax.ro
www.madonna.com

7 comentarii:

Mihai spunea...

Waaaaahooooooooooooo! So so happy. Azi noapte am visat ca se deschisesera portile si cei din Golden Circle, me included, gugeam spre scena. De-abia astept :D

Mihai spunea...

lol, "fugeam" vroiam sa scriu :p

Zephyr Alexxx spunea...

Eu, culmea, de cate ori m-am gandit k vine k nu vine (mai ales dupa toate zvonurile alea din presa noastra carcotasa) nu am visat nimic. Dar azi kand m-am trezit si am vazut anuntul oficial n-am sarit in sus de bucurie (probabil pt faptul k stiam undeva in adancul sufletului k vine) insa m-am simtit asa, nu stiu :"a venit si vremea noastra fratilor sa avem parte de un eveniment istoric, muzical, cu adevarat" :)

Anonim spunea...

Ahhhhh asta da veste !!! intram si noi in randul lumii cu astfel de evenimente A-list ;) Abia asteptam desi mai e jumatate an pana atunci dar important e ca Madonna, cea atat de mult iubita pe de o parte si dispretuita pe de alta parte vine in Romania !!!

Anonim spunea...

Va fi ceva grandios cu siguranta. Cel mai mare eveniment muzical din Romania alaturi de cel al lui Michael Jackson din anii '90. Dar acesta va fi si cel mai costisitor dintre toate . Oricum merita. Ca Madonna nu va mai fi nimeni.

P.S: Criza, criza dar biletele se vand ca painea calda :)

Anonim spunea...

Deci deja nu prea se mai gasesc bilete bune la concert :( ma refer la cele de 600 si 160 ron. Poate mai suplimenteaza astia, sper sa imi iau si io :(

Anonim spunea...

salutare am cateva bilete la madonna gazon A pentru cine este interesat id mess florin_voinea1 pret 200 ron

Vand biletele la concertul Madonnei pt ca eu nu mai pot merge