[MUSIC] Anda Adam - Love On U

Anda Adam revine pe piata muzicala cu un nou single intitulat Love On U. Daca pana acum erati obisnuiti cu un sound r&b, de data aceasta Anda incearca o noua schimbare de stil muzical, orientandu-se spre spre zona dance/clubbing. Ca de fiecare data, in cazul oricarui artist, schimbarea stilului muzical este adeseori asimilata cu o reinventare sau, pe de alta parte, chiar cu un anumit risc in cariera artistului. Anda Adam a dovedit cu varf si indesat in mai mult de un deceniu de cariera ca este o artista completa: concerte live, coregrafii solicitante si foarte elaborate, costume, sesiuni foto si hit-uri care au prins foarte bine la public. Si aproape toate acestea au fost gandite si concepute de insasi Anda Adam.
Noul single semnat Anda Adam, Love On U reprezinta o fuziune intre stilul dance/club, foarte in voga la ora actuala, in care isi fac loc si acorduri orientale foarte bine evidentiate pe anumite portiuni ale piesei. Cantecul a fost lansat saptamana trecuta la Radio 21 in cadrul emisiunii Muzica Ta cu Stanciu si Soci si pe blogul Divercity Cafe (care in prealabil a organizat un concurs in vederea recunoasterii numelui artistului care interpreteaza piesa Love On U publicata de site-ul romanesc Trilurilu), concomitent cu lansarea si pe pagina oficiala de YouTube a Andei Adam. Rezultatul: difuzarea piesei de catre unele dintre cele mai bune posturi de radio din Romania, in afara de Radio 21, printre care Kiss Fm si Radio Zu. De asemenea, in mai putin de o saptamana de la lansare, single-ul Love On U a reusit sa inregistreze peste 17.000 de vizualizari pe YouTube in conditiile in care nu vorbim inca de un clip oficial al piesei (acesta urmeaza sa fie turnat in viitorul apropiat) ci despre un colaj de imagini reprezentative din cariera Andei Adam. In mai putine cuvinte, concluzia o reprezinta faptul ca noul stil abordat tinde sa prinda la public intr-un ritm alert. In prezent, Anda Adam se afla intr-un mini-turneu in tara care continua si in luna decembrie ocazie cu care isi va promova si acest nou single.
Pentru a putea viziona si auzi piesa Love On U nu trebuie decat sa dati un simplu click pe pagina oficiala de YouTube a artistei.

Auditie placuta !


16 comentarii:

Anonim spunea...

Anda e talentata. Si cute. Ma bucur ca ai pus pe blog un material cu ea legat de noul single. Oare face si clip la piesa asta? :D

Anonim spunea...

sper sa nu fie doar un zvon clipul. Ar fi pacat pt ca piesa e beleaaa

Anonim spunea...

O iubesc pe Anda. Ma bucur ca a scos ceva... "altfel". Piesa asta ii exploateaza mai mult vocea ceea ce mi se pare super!!!

Cristi spunea...

Am auzit si eu piesa in Mall baneasa ieri. Nu vrei sa stii cum se aude asa..f f tare si in reverb :DDD yummmyyyyyyy

Anonim spunea...

simply FLAWLESS !!

florin silver spunea...

ne-a intoxicat inna aia,cu fatza aia de Luna plina si vocoderele alea care ii schimonosesc vocea (ca daca n=ar fi tehnica asta cred ca ne-am ingrozi)... slava Domnului ca Anda rupe ritmul ala banalizat si plictiseala din muzica cu piesa asta. Imi place, e speciala iar Anda ce sa mai zic.... superlativ din toate puncrele de vedere. Se vede ca munceste pe rupte. Bravo!

scooby doo spunea...

Imi place ce aud. E un mix incitant - senzual. E genul care indiferent cat esti de prost dispus, te ridica de pe scaun. Sper sa fac aun clip reusit si inspirat, Anda e in forma excelenta. Cute cute cute, :XXX

justaregulargirl spunea...

2445. Asta e nr meu de intrare in pagina Andei. Mi-a placut piesa de cand am auzit-o prima data, desi trebuie sa recunosc ca n-am fost un fan inrait. Dar uite ca totul e posibil :) Alex - buna treaba' in blogul tau, sunt surprinsa. Succes Andei si tie.

same2peu spunea...

bun debut de single frate - Anda nu se dezminte. Imi place piesa, bine gandita si anda isi foloseste vocea , chiar ma gandeam c ai-ar trebui piese care sa-i puna vocea in valoare, ca are de unde. Iar din cate ascult ma gadila placut la timpan :) Frumos.

cami spunea...

imi place. bv anda

j'adore spunea...

very nice song, good job Anda ! MY love on you girl mwuaaahhhhhhhhhhhh :*

Costea spunea...

BUNA PIESA!m-au speriat putin influentele acelea orientale dar dupa ce am ascultat inca o data piesa am inteles ce cauta acolo. Inedita combinatia . Anda e oricum o sursa de surprize nesecata'.

andaforever spunea...

love you Anda! great song girl!

nikko spunea...

Frumos articol Alex! Esti talentat si...simpatic :D. Imi place noul cantec al Andei Adam.

soprano spunea...

anda ce frumos scoate si album te rog a fost super ideea sa vi in lazar si iti multumim

Dora spunea...

ascult întruna piesa.