My favourite X-Mas








Pentru compilatia de Craciun pe care am facut-o anul acesta am cules ce mi-a placut cel mai mult din albumele mele preferate de Sarbatori.Imi plac toate colindele, insa felul in care le canta Gloria (desi Celine si Barbra le canta cel mai bine fara doar si poate) este cel mai aproape de sufletul meu.In plus ea a folosit si percutie si elemente latino si de aceea colindele cantate de ea au un aer tropical in plina iarna, daca se poate spune asa.:-)
Christmas Through Your Eyes va ramane,cred, albumul meu preferat de colinde din toate timpurile.Iar Cool Yule este cel mai caraghios si misto album de Craciun: "Have a Yule that's Cool" in loc de "Have Yourself A Merry Little Christmas".
Ordinea este de sus in jos.Cel al lui Whitney imi place cel mai putin pentru ca desi le canta misto, a pus prea mult accent pe genul r&b atunci cand au fost compuse.
Celine canta impecabil So This Is Christmas (compus initial de Beatles) si Oh Holy Night, Barbra are mai mult amintiri nostalgice dar placute atunci cand sunt cantate de ea, Michael Bolton are cea mai potrivita voce pentru Silent Night, iar Mariah (desi nu o mai sufar in ultima vreme din cauza caracterului ei urat si a melodiilor de proasta factura pe care le are) era pe vremea cand imi placea chiar foarte mult atunci cand a inregistrat Merry Christmas.Iar All I Want For Christmas Is You ramane in continuare cel mai difuzat colind la radio alaturi de Last Christmas a lui Wham, pe care nu l-am inclus pe cd pentru ca efectiv ma seaca :-).

2 comentarii:

Anonim spunea...

Michael Bolton e cel mai romantic.
Can I Touch You There? :D

Ralu.

Zephyr Alexxx spunea...

Draga aici e vorba ce colinde nu de atingeri ale degetelor in locuri asa-zis interzise :D.