Have Yourself A Merry Little Christmas


Am facut si anul acesta o compilatie de Craciun, la fel ca si in 2003, 2004, 2005. Evident ca am pus si cantecele care imi plac cel mai mult pentru ca altfel nu ar mai fi avut rost.Si evident, o alta coperta, o alta grafica.Sper sa va placa.Am ales cu grija si ordinea cantecelor.Mereu un CD de Craciun il vad incepand cu "Love On Layaway" a lui Gloria Estefan si terminand cu "Silent Night Christmas Theme" care este un instrumental de la "Silent Night" cel mai frumos pe care l-am gasit in iarna lui 2003 pe internet.Acum de exemplu nu il mai gasesc, chiar l-am cautat zilele trecute si nici urma de el.Imi place atat de mult incat l-am pus pe fiecare compilatie de Craciun pe care am facut-o in fiecare an.

Have Yourself A Merry Little Christmas.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Manca-l-ar tatutzu de baiat talentat.Trebuie sa iti dam un premiu cat de curand...Misto melodiile.

Teo & Dani

Zephyr Alexxx spunea...

Premiile in particular va rog frumos.
Daca tot vin acum Sarbatorile, acadelele sunt cele mai indicate ca si dulciuri. :-))))

Anonim spunea...

Imi plac melodiile mai putin cea a lui Britney, care si asa nu are voce saraca, iar pe cea a lui Cher nu am auzit-o niciodata, e lansata acum? Aaaaa si alea ale lui Michael Bolton sunt super tari.Adica tot albumul e misto.

Felicitari pentru coperti :-)

Ralu.

Zephyr Alexxx spunea...

mersi frumos.Colindul lui Britney e super dragut chiar daca nu are ea cine stie ce voce, dar totul este despre joy and fun.Cher a lansat Christmas (Baby Please Come Home)in iarna lui 2005, este un colind clasic dar pe o orchestratie moderna, in stilul Believe/Living Proof.Bineinteles ca "efectul Cher" este nelipsit insa nu pe vocea ei ci pe cea a lui Carole King care are un featuring in aceasta melodie.
Michael Bolton e inegalabil ca voce masculina in ceea ce priveste cantecele de Sarbatori.