Cel mai controversat premiu Billboard




Se implinesc 10 ani de cand Madonna a primit Premiul Billboard pentru intreaga cariera, iar acesta a ramas in continuare cel mai controversat de pana acum, anunta Billboard.Majoritatea credeau ca Madonna isi va cam incheia activitatea in muzica, dupa ce o nascuse pe Lourdes si ca poate va incepe o cariera in cinematografie, dupa succesul din Evita, de altfel, primul succes rasplatit in cinematografie al Madonnei (si ultimul, cred eu).Initial Madonna nu a vrut sa primeasca acest premiu (sa nu credeti ce spune in speech-ul ei ca nu a vrut sa vina pentru ca nu putea sa stea departe de fiica ei, dar ca a acceptat fiindca a aflat ca ii va inmana premiul Tony Bennett) din cauza faptului ca abia trecusera 14 ani de cand Madonna debutase oficial. Dar iata ca de atunci au mai trecut inca 10 ani de succes pe plan muzical, cu multe alte premii la activ (ca sa nu mai spun de cele 4 premii Grammy pe care le-a impuscat dintr-un foc in 1999) si Madonna nu are de gand nici pe de parte sa se opreasca aici...de aceea bine spune ea la sfarsit: "There it's about the music...It's always been about the music".

3 comentarii:

Anonim spunea...

Faci ce faci si scrii cate ceva despre Madonna :-).
Nu avem ce sa iti facem, dar stii ca te iubim asa cum esti :D.

Mitza zis Bitza.

Zephyr Alexxx spunea...

Mah totusi nu am scris ca tocmai s-a usurat adineauri.Am scris mai mult referitor la Billboard, ca doar ei au anuntat.Si mie mi se pare controversat.Cum sa dai premiul pentru intreaga cariera unui artist care e in plina ascensiune.Eu nu am inteles de atunci din 96 de ce i l-au dat.Dar bine ca il are si pe asta.
Si apropos mai Bitza, aici scriu ce vreau ca de aia e site-ul meu :D.

Anonim spunea...

Normal...Oricum stii ce ascultam la serviciu dimineata...Can we get together i really wanna be with you.
hehehe.

Mitza zis Bitza.