Arthur - site oficial


A fost lansat site-ul oficial al filmului Arthur and The Invisibles (intitulat initial Arthur and the Minimoys).Are o grafica excelenta, culori vii, multe joculete mai ales pentru copii, wallpaper-uri frumos lucrate, precum si un teaser cu un scurt rezumat al filmului.Daca la The Ant Bully nu am reusit sa merg, la acesta vreau sa merg in mod cert pentru ca din momentul in care am vazut teaser-ul mi-am dat seama ca merita vazut datorita efectelor speciale mai ales.Este exact cadoul cel mai potrivit acum de Sarbatori, mai ales pentru copii, dar sigur nu se supara nimeni daca se duc si astia mai maricei :-). In primul rand, din perspectiva mea, este de analizat modul in care este facut filmul, perfectiunea efectelor speciale, pentru ca Luc Besson este intr-adevar un perfectionist, fascinat de fantastic si feeric (vezi videoclipul Love Profusion).

Arthur and the Invisibles

1 comentarii:

Anonim spunea...

nu cred ca o sa am rabdare sa vad filmul dar site-ul e super tare.

Mitza zis Bitza