Gloria Estefan - Greatest Hits Box Set



Odata cu venirea Sarbatorilor de iarna Queen Of Latin Music sau cea mai bine vanduta artista latino-americana a tuturor timpurilor, Gloria Estefan, a venit cu sacul incarcat.Primul box-set din cariera sa muzicala de mai mult de 20 de ani care contine 4 cd-uri cu cele mai cunoscute hit-uri ale sale, atat balade cat si piese ritmate (engleza si spaniola), dar si cateva remixuri, printre care se numara cel mai nou mash-up al sau intre Mylo si Miami Sound Machine, o colaborare din care s-a nascut Dr. Pressure.
Campania de promovare a acestei lansari de album a avut deja loc in Statele Unite, Gloria fiind prezenta acum in Europa.Cu aceasta ocazie Gloria "si-a tras" o noua sesiune foto in Paris, in care putem vedea o noua Gloria, mai matura, mai umana (am asamblat pozele intr-una singura ca sa nu imi ocupe foarte mult spatiu).
Gloria Estefan se afla de asemenea in lucru pentru un album nou-nout, in limba spaniola, ce se va lansa in mai anul viitor, din cate se stie pana acum.Si la astfel de albume se pricepe cel mai bine.

Yo quiero bailar!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bai Alexe de ce nu mi-ai zis mai demult ca ti-ai facut blog?Ca vad ca ai o gramada de kestii pe-aci.A trebuit sa aflu de prin alte parti.
Iti place Gloria Estefan? Eu stiam ca Thalia e cea mai tare.
Conga imi place mie (hehehe) mai tii minte de 1 decembrie? :-)))

Bitza zis Mitza.

Zephyr Alexxx spunea...

Am uitat sa spun la toata lumea, si tu acum, dar acum il promovez si eu pe unde apuc, pe forumuri si sper sa aiba din ce in ce mai multi vizitatori.Deja am vazut ca a crescut numarul lor.Asa ca mai zii si tu pe la cine stii.
Nu stii mah ca imi place Gloria?Thlia e cea mai tare la ce?? Uita-te si tu prin Cartea Recordurilor ca ai acolo toate listele cu recorduri.
Loool. Stiu. Pe post canta imnul si noi ne scuturam pe Conga si a venit femeia de serviciu :-))))
Hai ca ma imbrac acum si vin pana in tv ca trebuie sa iau adeverinta aia de salariu baga-mi-as laba-n baba :-))).