Says-It






Am descoperit site-ul pe un alt blog de-al unui amic de-al meu, Matei, expert in blog-uri, de altfel.Este unul dintre cele mai interesante site-uri pe care le-am vazut vreodata pe internet.Mai ales pentru faptul ca se refera la muzica.Site-ul Says-It presupune o serie de imagini si template-uri pe care oricine le poate adapta intr-un mod propriu.Vrei sa ai numele inscriptionat pe un vinyl sau o caseta audio?Nimic mai simplu.Deja mi-am lansat primul album solo atat pe caseta cat si pe vinyl (sa presupunem ca suntem in iarna anului 1988, pentru ca imi place mie anul asta :-), iar in curand voi sustine si un concert pentru care biletele s-au pus deja in vanzare.


Have fun!

2 comentarii:

Anonim spunea...

wooow super tare.de unde tot gasesti chestiile astea?m-am jucat si eu putin.:D

Ralu.

Zephyr Alexxx spunea...

de pe internet, de la amici cunoscatori in ale blog-ului.problema este ca atunci cand lucrez mult si sunt la serviciu nu am foarte mult timp sa ma documentez cu unele lucruri si de aceea nu pot sa updatez site-ul atat de des.Sper sa va placa tuturor ceea ce scriu aici.