Diavolul se imbraca si pe DVD


Azi, 12.12.2006, The Devil Wears Prada se lanseaza pe DVD, deocamdata numai in Statele Unite.O urmatoare data si pentru Europa se va anunta cat de curand.Am inteles ca are o varianta si "custom" dar si una "widescreen".Insa merita pana la ultimul banut dupa parerea mea si mai ales pentru cine e fan Meryl Streep (including me) pentru ca DVD-ul contine 15 scene taiate la montaj (super tare!!! cine stie ce faze or mai fi si pe acolo gen "...and who are you?"), interviuri audio si cateva trailere in premiera.

...That's all...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Desi nu am fost super incantat la premiera, , revazandu-l...(sio nu singur ci cu trupa mea de carcotasi) mi s-a parut chiar reusit. Streep e geinala..ca de fiecare data iar replicile sunt de fapt singurlele pe care inca le mai pomenim la misto-uri si intruniri..dupa deja antotlogicele intepaturi din Cuibul de viespi.

Un film care merita vazut oricand, cu prietenii sau musafirii, cu soacra,sotia, matusa din italia sau boyfriendul (dupa caz).

Did you call De Marchelierre???

Sa stie si el, nu de alta :)))))

Anonim spunea...

Filmul e foarte reusit.De Meryl Streep ce sa mai vorbim, care este cea mai buna actrita in viata, dar filmul asta are un lucru care nu imi place:finalul.Sa fim sinceri, eu una nu as fi aruncat telefonul in fantana arteziana in timp ce ma suna Miranda.

- De..de...
- DeMarchelierre, get him on the phone! :))))

Ralu.